Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Kategóriák / Termékek

Gyakran ismételt kérdések

Kell regisztrálnom a rendeléshez?
Nem, a rendelés leadásához nem kötelező regisztrálni.

Hogyan vásárolhatok?
Elektronikus vásárlás esetén kikeresi a vásárolni kívánt terméket, azon belül kiválasztja a megfelelő kiszerelést és az ár mellett található „Kosárba teszem” ikonra klikkelve indítja el a vásárlást. Miután minden terméket behelyezett a jobb felső sarokban található virtuális kosárba, ott a „Tovább a pénztárhoz” gomb megnyomása után ki tudja tölteni a rendelés leadáshoz szükséges űrlapot. A rendelés leadásához el kell fogadni Általános Szerződési Feltételeinket illetve tudomásul venni az Adatvédelmi Szabályzatot, végül a "Megrendelés elküldése" gombbal véglegesíteni rendelését.

MI a teendő, ha nem kaptam visszaigazoló email-t a rendelésemről?
A visszaigazoló e-mail egy rendszer által, automatikusan generált levél, melyben még egyszer leellenőrizheti, hogy minden termék és adat jól szerepel-e rendelésében. Mivel ez egy automata által küldött mail, előfordulhat, hogy e-mail fiókjának levélszemét (spam) mappájába kerül, ezért ha nem kapta meg, kérjük, először ellenőrizze, hátha oda érkezett. (Gmai-les e-mail fiók esetén gyakran a „Promóciók” közé érkezik, kérjük, ott is nézzen utána!) Amennyiben sehol sem találja, érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon, hogy biztosan beérkezett-e rendelése rendszerünkbe.

Mikor érhető el az ügyfélszolgálat?
Ügyfélszolgálatunk telefonon  munkanapokon 10-18 óráig érhető el.
Amennyiben éppen nem tudjuk felvenni a telefont, illetve munkaidőnkön kívül telefonál nekünk, amint módunkban áll, visszahívjuk Önt.
Az info@fragancia.hu címre beérkező e-maileket szintén munkanapokon10-18 óráig dolgozzuk fel, és lehetőség szerint egy, de legfeljebb 3 munkanapon belül válaszolunk rá.
Hétvégén és munkaszüneti napokon, illetve esti órákban nem dolgozunk, így az akkor érkező megkeresésekre a legközelebbi munkanapon áll módunkban először reagálni.

Milyen fizetési módok állnak rendelkezésemre?
Utánvét - készpénz: a csomag átvételekor készpénzben fizetve az összeget
Utánvét - bankkártya: a csomag átvételekor kártyával fizetve az összeget
Barion rendszeren keresztül: bankkártyával előre fizetve az összeget.
Bankkártya: Mastercard és  Visa bankkártyákkal előre fizetve az összeget.

Ingyenes a kiszállítás?
Igen, INGYENES a kiszállítás.

Mi a garancia, hogy eredeti terméket kapok?
Kizárólag hivatalos disztribútoroktól szerezzük be a termékeket, így teljes mértékben garanciát vállalunk azok eredetiségére.
Ha véletlenül mégis valamilyen problémája támad a termékkel, kérjük, a kézhezvételtől számított 14 naptári napon belül keresse fel ügyfélszolgálatunkat (e-mailben, vagy munkanapokon 10-18 óráig telefonon), és készséggel ismertetjük a reklamációs folyamat részleteit. Felhívjuk figyelmüket, hogy egyeztetés nélkül semmi esetre se adják fel részünkre a kifogásolt terméket!

Mi a teendő ha nem azt a terméket kaptam, amit akartam?
Kérjük, a kézhezvételtől számított 14 naptári napon belül keresse fel ügyfélszolgálatunkat (e-mailben, vagy munkanapokon 10-18 óráig telefonon), és értelemszerűen kicseréljük azt a kívánt termékre. Felhívjuk figyelmüket, hogy egyeztetés nélkül semmi esetre se adják fel részünkre a kifogásolt terméket!

Ha valami éppen nem kapható, akkor mikor lesz legközelebb?
Sajnos erre a kérdésre nem tudunk válaszolni, mivel a disztribútorok sem értesítenek minket előre, hogy mi, mikor fog érkezni hozzájuk. Így azt ajánljuk, hogy folyamatosan figyeljék honlapunkat. Rendszerint hetente kapunk értesítést arról, hogy mely termékek érkeztek, és azokat rögtön ismét láthatóvá tesszük oldalunkon.

Hogyan tudom a kuponkódomat érvényesíteni?
A vásárlási folyamat első lépésében, a „Kosár”-ban tudja aktiválni úgy, hogy a „Kuponkód” mezőbe bemásolja a kódot, és rányom a mező melletti „OK” gombra. Ha sikerült, azonnal megjelenik a kedvezményes ár, és megváltozik a végösszeg. Amennyiben nem sikerül, kérjük írja be a megjegyzés rovatba a kuponkódot, és a rendelés feldolgozásakor ellenőrizni fogjuk, mi lehet vele a probléma, illetve manuálisan levonjuk a kódért járó kedvezményt.
(Ügyelni kell a „0” szám és „O” betű összekeverhetőségére, illetve hogy szóköz ne kerüljön a mezőbe!)
Fontos: a kuponkód általi kedvezményt más kedvezménnyel nem tudja összevonni! Az utalvány összegéből pénzvisszafizetés nem jár!

Mit jelent a parfümön az fl.oz érték?
Az fl.oz az angolszász fluid ounce (folyadék uncia) mértékegységet jelöli. A parfümökön ml-ben és fl.oz-ban is feltüntetik a termék mennyiségét, hogy minden országban egyértelmű legyen, függetlenül attól, hogy milyen mértékegységet használnak az űrmérték számításhoz.

1 fl.oz = 28,4130625 ml   (Amerikában 1 fl.oz = 29,5735295625 ml)

Legegyszerűbb átszámítás: ml*0,033814 (pl. 50 ml = 50*0,033814 = 1,7 fl.oz)

Az fl.oz értékek azonos ml értékeknél minimálisan eltérhetnek, annak fügvényében, hogy adott gyár éppen merre felé kerekít, illetve, hogy angol, vagy amerikai mértékegységet használja.